فوجی کی بیوی

اپریل 09, 2021

فوجی کی بیوی

فرینڈز میں آپکی خدمت میں ایک اسٹوری لے کر حاضر ہُوا ہوں . میرا نعم اثد ہے اور میں کراچی سے بےلونگ کرتا ہوں اینڈ آئی ایم 25 ایئرز اولڈ . ویل یہ سچی کہانی ہے اور میں نے یہ چدائی ٹرین میں ماری . 3 منتھس پہلے کی بات ہے میں آفیس كے کام سے پنڈی جا رہا تھا . جس کابین میں بیٹھا تھا اس میں میری سامنے والی سیٹ پہ ایک آدمی اور اسکی بِیوِی بیٹھی تھی . وہ آدمی آرمی سے بےلونگ کرتا تھا اور پنڈی اپنے گاؤں جا رہا تھا . اسکی بِیوِی نے بالکل نقاب کر رکھا تھا . اور ابایا پہن رکھا تھا اسکو دیکھ كے کہیں سے بھی ذہن میں یہ خیال نہیں آیا تھا كے اِس عورت کو چود پاؤں گا . خیر سفر کرتے کرتے کچھ دیر گزر گئی میری آدمی كے ساتھ تھوڑی بہت بات ہوئی جس سے پتہ چلا كے وہ لوگ بھی پنڈی جا رہے ہیں . خیر کچھ دیر كے بَعْد ان دونوں کو بھوک لگی توے انہوں نے كھانا اسٹارٹ کر دیا . بھوک مجھے بھی لگی تھی مگر میرے پاس صرف بسکٹس تھے جو میں کھانے لگا یہ دیکھ كے اس عورت نے آدمی سے کچھ کھسر پوسار کی توے اس آدمی نے مجھے بھی اپنے ساتھ کھانے میں انوائٹ کیا مگر مجھے شرم آئی ، انکے اصرار پہ میں نے تھوڑا بہت ساتھ دے دیا انکا . خیر سفر جاری رہا . 1 گھانتس مزید گزرنے كے بَعْد اس عورت کو شاید گرمی لگی توے اس نے ابایا اُتَر دیا اور چادر اوڑھ لی . مجھے فرسٹ ٹائم اسکی بِیوِی کو دیکھنے کا موقع ملا وہ بے حد حَسِین تھی . پاتلی پاتلی پنک ہونٹ تھے لپ اسٹک كے بغیر بھی بہت وضع خوبصورتی ظاہر ہو رہی تھی . ابایا میں اس کے جسم کا بھی اندازہ نہیں ہُوا تھا مگر چادر میں اس کے جسم کا اندازہ لگا لیا تھا اسکا فگر 36-30-36تھا . اور اس کے بریسٹ بالکل ہارڈ تھے جو چادر سے باہر نکلتے محسوس ہو رہے تھے . اسکی ایج تقریباً 32 سے ۶۳ كے درمیان ھوگی . میں اسکو بس دیکھتا ہے رہ گیا ہو ونڈو سائڈ پہ بیٹھی تھی اور میں اس کے بالکل فرنٹ پہ تھا جب دھوپ اس کے جسم پہ پڑتی تھی توے اسکے بریسٹ وضع ہو جاتے تھے . ہمیں سفر کرتے ہوئے کافی دیر ہو چکی تھی . میں اوپر برتھ پہ جاکے لیٹ گیا ہو دونوں بھی تھک چکے تھے . کچھ دیر بَعْد میں نے ان دونوں کو دیکھا ہو بھی اونگھ رہے تھے مگر خاص بات یہ كے اسکی بِیوِی کی چادر تھوڑی سی کھسک گیٹ ہی اور اسکا رائٹ سائڈ والا بریسٹ سامنے نظر آرہا تھا . میرا توے یہ دیکھتے ہے لوں کھڑا ہو گیا . میں جتنا دیکھ رہا تھا اتنا گرم ہو رہا تھا میرا بس نہیں چل رہا تھا كے اسے پکڑ كے سینے سے لگا لوں . شام كے تقریباً 6 باجے كے ٹائم پہ ٹرین ایک اسٹیشن پہ رکی توے ہو دونوں اَٹھ گئے . اس وقت اس آدمی نے اپنی بِیوِی سے کہا كے ہو اسٹیشن سے کچھ کھانے پینے کی چیزیں لے عطا ہے . میں بھی اسٹیشن پہ اُتَر گیا . مجھے کچھ خاص چیز نہیں لینی تھی میں 5مین میں ہے واپس آگیا . . میں نے دیکھا كے ہو اکیلے بیٹھی ہے اور اپنے بال بنا رہی تھی اس کے دونوں ہاتھ سر پیٹ ہے توے اسکی چادر اوپر تک اٹھی ہونے کی وجہ سے اسکا سینہ صاف نظر آرہا تھا . اس نے فیتینج كے کپڑے نہیں پہنے تھے مگر اس کے سخت بریسٹ کی وجہ سے ڈریس بہت فٹ نظر آرہا تھا . میں خاموش بیٹھا رہا اچانک اس نے مجھے آواز ڈی كے سنو تمھارے پاس پانی ھوگا . میں نے چونک كے اسے دیکھا اور پانی کی بوتل اسے دیدی پھر ہو مجھ سے باتیں کرنے لگی . كے کاہان سے آئے ہو کاہان جا رہے ہو کیا کرتے ہوں وغیرہ وغیرہ . خیر تھوڑی دیر میں اسکا شوہر آگیا توے ہو خاموش ہوگئی ، پھر میں نے بھی کوئی بات نہیں کی . مگر اب میں اسکو دیکھے جا رہا تھا اور ہو بھی نظر بچہ كے مجھے دیکھ رہی تھی . رات ہونے لگی تھی . کھانے كے ٹائم ہم نے پھر ایک ساتھ كھانا کھایا میں نے کچھ فروٹس لے لیے تھے جو میں نے ان دونوں کو بھی دئے . جب رات زیادہ ہوگئی توے اس کے شوہر کو نیند آنے لگی مگر میرا سونے کا دِل نہیں تھا توے میں جاگتا رہا . اسکا شوہر اوپر برتھ پہ جاکے لیٹ گیا اور ہو اکیلے نیچے بیٹھی رہی . کچھ دیر بَعْد میں نے دیکھا كے اس نے بھی آنکھ بند کر لی ہے . میں نے دیکھا كے موقع اچھا ہے اور میں نے سونے کا ناٹک کرتے ہوئے اپنی ایک تنگ سامنے سیٹ پہ رکھ ڈی اس کے شوہر موتی سی چادر میں منہ دانپ كے سویا پارا تھا ہالہ كے گرمی بہت تھی مگر شاید اسکی عادت تھی اور بَعْد میں اسکی اِس عادت کا ہے میں نے فائدہ اٹھایا . جب میں نے سامنے تنگ رکھ توے ہلکی سی انکہے کھول كے اسے دیکھتا رہا . جب ہو بے خبر صوتی رہی توے میں نے اسکی ران سے اپنے پاؤں گا انگوٹھا ٹچ کر دیا . کچھ دیر صرف میں نے انگوٹھا ٹچ رکھا جب میں نے دیکھا كے اس نے کوئی حرکت نہیں کی توے میں نے ٹانگیں تھوڑی اور بڑھا كے اسکی گرم گند سے لگا دیں . اُف اسکی گند بہت سخت تھی . . پھر مجھ سے رہا نہیں گیا میں اسی پوزیشن میں اپنے انگوٹھے سے اسکی گند مسلتا رہا . تھوڑی سی دیر میں ہو جاگ گئی . اور اس نے فورم میرے پاؤں کو دھکا دے دیا مگر منہ سے کچھ نہیں بولی . بس مجھے گھوسی سے دیکھنے لگی . میں بہت دَر گیا كے ایسا نا ہو كے یہ شور مچا دے اور میں سب سے پیٹوں . خیر اس نے کچھ نہیں بولا . اب میں سیدھا ہو کر بیٹھا گیا تھا . کچھ دیر كے بَعْد ہو اَٹھ كے واشروم چلی گئی . جب ہو واپس آئی توے مجھے دیکھ كے پوچھنے لگی تم اس وقت کیا کر رہے تھے میں نے کہا سوری غلطی ہوگئی . اس نے کہا اگر میرا شوہر دیکھ لیتا توے دونوں کو جان سے مر دیتا میں نے کہا ہو توے بے ہوش سویا پارا ہے . پھر ہو کچھ نہیں بولی اور پھر ہو سیٹ پہ بیٹھ گئی . رات كے 3 بج رہے تھے . مجھے نیند آنے لگی میں نے سیٹ پہ ہے انکہے بند کر كے لیٹ گیا . کچھ دیر كے بَعْد میری آنکھ کھلی توے میں نے دیکھا كے ہو بھی سیٹ پہ لیتی ہے . پہلے اس کے شور نا ماچانے پہ میری ہمت بڑھ گئی تھی میں نے پھر سے ٹینجن اسکی سیٹ پہ رکھ ڈی اور اِس باڑ میرا ٹارگٹ اس کے بریسٹ تھےوففففففففففففففففففففففففف ف کیا بوبس تھے اتنے ہارڈ كے میرے پاؤں كے انگوٹھے سے دبائے نہیں جا رہے تھے . . میں نے کافی زور لگایا . . اور اس کے بریسٹ ماسالنے لگا . اچانک اس نے آنکھیں کھول دیں . مگر اِس باڑ اس نے میرے پاؤں کو ہٹایا نہیں بلکہ اپنے ہاتھ سے پکڑ كے اپنے بریسٹ سے ماسالنے لگی . اہہہہہہہہہہہح اس کے نپلز میرے پاؤں كے تالوون کو چھو رہے تھے جس سے مجھے گدگدی بھی ہو رہی تھی . اب میں بہت زیادہ گرم ہو چکا تھا . میں اَٹھ كے اس کے پاس گیا اور اس کے بریسٹ اپنے دونوں ہاتھ سے پکڑ لیے اور ماسالنے لگا . . ہو میرے ہاتھوں کو اور زیادہ اپنے بریسٹ سے دبا رہی تھی . . پھر میں نے اسکی چادر اُتَر ڈی . اور کپڑے اترے بغیر میں اس کے بریسٹ چوسنے لگا اہہہح کیا ذائقہ آرہا تھا مجھ سے رہا نہیں گیا میں نے اسکو سیٹ پہ لٹا دیا اور خود اس کے اوپرا کی اس کے بریسٹ چوسنے لگا میرے ایک ہاتھ اسکی ران پر تھے اسکی ران بھی بہت چکنی تھی ہاتھ سلپ ہو رہا تھا . میں نے پھر اسکی قمیض كے اندر ہاتھ ڈال دیا اب کی میرا اِرادَہ اسکی بریزیئر کو اترنے کا تھا . اچانک مجھے خطرہ محسوس ہُوا . . میں فورم ہے اپنی سیٹ پہ آگیا . اور اس نے بھی فورم اپنی چادر اوڑھ لی اور لیتی رہی آنکھ بند کر كے کیوں كے اسکا شوہر اٹھا تھا اور پھر ہو واشروم چلا گیا . پھر ہم دوں ون آنکھیں کھولی اور ہو کہنے لگی اب اور مت کرنا میں نے کہا ابھی توے بہت کچھ باقی ہے . ہو کہنے لگی ہو سب یہاں نہیں ہو سکتا میں نے کہا صبر کرو جب یہ پھر سو جائے گا توے اسٹارٹ کرینگے . ہو چُپ ہوگئی . خیر کچھ دیر بَعْد اسکا شوہر آیا اور پھر سے اوپر چڑھ كے سو گیا . مگر میں نے پھر 30مین تک ویٹ کیا . اس کے بَعْد میں نے اسکو پاؤں سے ٹچ کیا توے اس نے آنکھیں کھول دیں . میں پھر سے اس كے اوپر چڑھ گیا . اور اس کے بریسٹ جن سے میرا دِل نہیں بھر رہا تھا چوسنا اسٹارٹ کر دیا ہو سسکیاں بھر رہی تھی مگر بہت آہستہ . میں نے اندر ہاتھ ڈال كے اسکی بریزیئر بھی اُتَر ڈی جو كے اس نے بلیک کلر کی پہنی تھی . اس کے بَعْد توے میں نے جی بھر كے اس کے بریسٹ چوز اور ہلکا سا نپلز پہ کاٹا بھی میں نے اسکی قمیض کافی اوپر کر ڈی تھی جس سے اس کے بریسٹ باہر نکل آئے تھے اس کے بریسٹ بالکل پتھر کی طرح سخت ہو رہے تھے . پھر میں نے اسکی چوٹ کی جانب اپنا ہاتھ بڑھایا . اس نے منع کرنا شروع کر دیا ہو کسی صورت معاً نہیں رہی تھی . خیر پھر میں نے سوچا كے اسکو اور کیسے گرم کروں . میں نے اسکو کہا كے تم تنجینت کھول كے لیٹ جاؤ پھر میں نے اسکی چوٹ کو چاٹنا شروع کر دیا شلوار كے اوپر سے ہے اس نے پینٹی نہیں پہنی تھی . ہو اب بے قابو ہو رہی تھی . میں نے سوچا یہی اچھا موقع ہے میں نے اسکی شلوار اتاردی جوتحنیتک . اِس دفعہ اس نے مجھے روکا نہیں۔میں نے اسکی چوٹ میں منہ ڈال كے چاٹنا شروع کر دیا میں اسکی چوٹ كے اندر تک زُبان پھر رہا تھا . . جس سے ہو گرم سے گرم ہوتی جا رہی تھی . آخر میں نے اپنی جینس کی ذپ کھول كے اپنا 7 انچ کا لوں باہر نکل لیا . میرا دِل کر رہا تھا كے اس کے سیکسی لپس میرے لوں پہ لگیں . مگر مجھے مشکل نظر آرہا تھا کیوں كے اکثر گرلز یہ لائک نہیں کرتی . میں نے اپنا لوں ذپ سے باہر نکل كے اس کے سینے سے ٹچ کرنا شروع کر دیا جسے اس نے ہاتھ میں پکڑ لیا میرا لوں بہت سخت ہو رہا تھا . میں نے پھر اسکو کہا كے اسکو منہ میں لوں . اس وقت میں حیران رہ گیا كے اس نے فورم اپنے منہ کو کھول كے میرا لنڈ پکڑ لیا . پھر ہو ایسے مزے سے چوسنے لگی جیسے بپ میں ہم دیکھتے ہیں . اُف میرا لوں جب اسکی زُبان سے لگ رہا تھا توے کیا بتاؤں دوستوں کیا حال ہو رہا تھا میں اس کے بوبس کو ساتھ زور زور سے دبا رہا تھا . . کچھ دیر بَعْد جب مجھے لگا كے میں فارغ ہونے والا ہوں میں نے لوں باہر نکل لیا . . میں اس وقت فارغ نہیں ھونا چاہتا تھا کیوں كے اسکو چھوڑنا باقی تھا اور اتنا ٹائم نہیں تھا كے پھر سے موقع ملتا . آخر میں نے اسکی چوٹ سے اپنا لوں ٹکا دیا . . ہو میرے سینے پہ بہت سیکسی اندازِ سے ہاتھ پھر رہی تھی . میرا لوں ابھی ایک انچ ہے اندر گیا تھا كے اس نے مجھے بہت زور سے پکڑ لیا . اب میں زور لگانے والا تھا مجھے پتہ تھا اب اسکی آواز نکل سکتی ہے تیز . میں نے اس کے سیکسی لپس اپنے لپس سے جور دیا اور ایک زور کا جھٹکا لگا دیا جس سے اب میرا لوں 3 سے 4 انچ تک اندر چلا گیا اسکی چوٹ بھی بہت ٹائیٹ ہو رہی تھی . مجھے اندر باہر کرنے میں بہت مشکل ہو رہی تھی یہ مجھے بَعْد میں اس نے فون پہ بتایا تھا كے اسکو چودنے والا میں دوسرا ہے تھا کیوں كے اس کے شوہر کی پوسٹنگ شہر سے باہر ہوتی تھی زیادہ تر توے ہو سہاگ رات كے علاوہ اسے چود نہیں پایا تھا انکی شادی کو 5 ماحینیی ہے ہوئے تھے . خیر میں نے اب اپنے چودنے کی رفتار بڑھا ڈی . اِس دوران میں اس کے لپس كے ساتھ بھی انصاف کرتا رہا اور اُنہیں چوس چوس كے لال کر دیا ، تقریباً 10مین كے بَعْد میں نے اپنا لوں باہر نکل لیا کیوں كے بس اب میں فارغ ہونے والا تھا . . ان سب چیزوں كے دوران ہو عورت 3 دفعہ فارغ ہو چکی تھی . میرا لوں چُھوٹ کرنے كے لیے بیکلول تیار تھا . میں نے اس کے بریسٹ كے درمیان اپنا لوں دال دیا اور اسکو دونوں ہاتھوں سے بریسٹ دابانے کو کہا . ہو ایسا کرنے لگی . اِس طرح اس کے ہارڈ بریسٹ كے درمیان میں فارغ ہو گیا . . اس کے بَعْد ہم اٹھ كے بیٹھ گئے . اسکا شوہر مزے سے سو رہا تھا . مجھے حیرت ہو رہی تھی كے یہ نا ممکن سے لگنے والی بات ممکن کیسے ہوگئی . خیر اس کے بَعْد ہم سو گئے . اگلے دن ہم کچھ گھانتو میں پہنچ جاتے . صبحا جب اسکا شوہر ناشتہ لینے گیا توے ہم نے تھوڑی دیر کسسنگ کری . اس کے بَعْد میں نے اسکا نم لے لیا . اب میری اس سے صرف فون پہ بات ہوتی ہے . مجھے امید ہے كے پھر مجھے اسے چودنے کا موقع ملے گا

 

You Might Also Like

0 تبصرے

thanks

BUY NOVELS ON WHATSAP